Αρχή Εργαστήρια Δεξιοτήτων Εργαστήρια Δεξιοτήτων Σχ. Έτος 2021-22
 



Εργαστήρια Δεξιοτήτων Σχ. Ετος 2021-2022

Τάξη Δ1 - Είμαι παιδί - Έχω Δικαιώματα

Εργαστηρία Δεξιοτήτων

Θεματική ενότητα

Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ - Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη

«Είμαι παιδί - Έχω Δικαιώματα»

Τάξη: Δ΄

Σχολικό Έτος: 2021 – 2022

Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός Τζήκα Δήμητρα

 

 

Στο πλαίσιο του προγράμματος των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων οι μαθητές της Δ΄τάξης ασχολήθηκαν με το θέμα των Δικαιωμάτων των Παιδιών.

 

Έγινε εκτενής αναφορά στο τι είναι Ανθρώπινα Δικαιώματα τι είναι υποχρεώσεις, τι είναι παιδί. Συζητήσαμε για την αξία των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, αλλά και για την ιστορία τους στο χρόνο, ξεκινώντας από το 3.000 π.Χ.

 

Τέλος επικεντρωθήκαμε στα Δικαιώματα των Παιδιών.

 

Παρακάτω θα βρείτε τον σύνδεσμο με τις δημιουργίες μας:

 

https://drive.google.com/file/d/19XTS6x04T5p5Ilc8Bhwv4kkP6sPa7ReV/view?usp=sharing

 

 

Τάξη Α' - Εργαστήρια Δεξιοτήτων - Διατροφή

Εργαστηρία Δεξιοτήτων

Θεματική ενότητα

Ζω καλύτερα - Ευ ζην

Διατροφή

«Επιλέγω σωστά, τρώω υγιεινά»

Τάξη: Α΄

Σχολικό Έτος: 2021 – 2022

Υπεύθυνες Εκπαιδευτικοί : Καμάρη Γεωργία , Μπαξεβανίδου Μαρία

 

 

Στο πλαίσιο του προγράμματος των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων οι μαθητές της Α΄τάξης ασχολήθηκαν με το θέμα της Διατροφής. 

 

Χρησιμοποιώντας τη βιωματική μάθηση και μέσα από παιγνιώδεις δραστηριότητες στοχεύαμε στην ευαισθητοποίηση των παιδιών σε θέματα υγιεινής διατροφής και στην καθιέρωση υγιεινών στάσεων στην καθημερινότητα. 

 

Ο παρακάτω σύνδεσμος δείχνει την πορεία του προγράμματος μας και τις δραστηριότητες των μαθητών.                                                                                                                      

 

https://sway.office.com/bLAiVoCZFkr4tUYF

Τάξη Στ3 - Κλιματική αλλαγή - Φυσικές καταστροφές

Η κλιματική αλλαγή είναι μια από τις μεγαλύτερες απειλές που αντιμετωπίζει σήμερα η ανθρωπότητα. Οι περισσότεροι επιστήμονες συμφωνούν ότι ο πλανήτης θερμαίνεται γρηγορότερα από ποτέ λόγω της τεράστιας συσσώρευσης αερίων του θερμοκηπίου στην ατμόσφαιρα ως αποτέλεσμα της ανθρώπινης δραστηριότητας. Θα μπορούσε να πει κανείς ότι η καθημερινή συμπεριφορά μας αφήνει ένα μόνιμο ίχνος, ένα αποτύπωμα. Έτσι, μέσω των ενεργειών και των επιλογών του, ο καθένας από εμάς μπορεί να φροντίσει ώστε το αποτύπωμά του να είναι πιο μικρό και άρα να συμβάλει στην αντιμετώπιση των αιτιών της κλιματικής αλλαγής .

Μέσα από αυτό το Εργαστήριο Δεξιοτήτων οι μαθητές/τριες του Στ΄3 κατάφεραν να συνδέσουν την κλιματική αλλαγή με τις καθημερινές τους συνήθειες (κατασπατάληση ενέργειας, πόρων) και να επιλέγουν τρόπους ζωής για την αντιμετώπισή της .

Έμαθαν να διακρίνουν το πιθανό από το επιθυμητό και να αναζητούν λύσεις για ένα καλύτερο μέλλον.

Μελέτησαν ζητήματα, που αφορούν στην κλιματική αλλαγή και έκαναν προβλέψεις για το μέλλον

Συνέδεσαν την ποδηλασία με την προστασία του περιβάλλοντος. Η άσκηση με το ποδήλατο έχει θετική επίδραση στη γενική υγεία και ευεξία του ανθρώπου. Ο ποδηλάτης αποκτά οικολογική συνείδηση και δεν επιβαρύνει το περιβάλλον με επιπλέον ρύπανση. Η περιήγηση με το ποδήλατο είναι μια δραστηριότητα, που δίνει τη δυνατότητα στον ποδηλάτη να ανακαλύψει τον περιβαλλοντικό και πολιτιστικό πλούτο μιας περιοχής με τον πιο ευχάριστο και οικολογικό τρόπο. Πιστεύουν ότι, αν χρησιμοποιούσαμε περισσότερο το ποδήλατο ως μέσο μεταφοράς θα είχαμε καλύτερες συνθήκες περιβάλλοντος, με την έννοια της μείωσης των ρύπων, καυσαερίων κλπ

Ας μη ξεχνάμε, ποδηλατώ σημαίνει -σέβομαι και προστατεύω – το περιβάλλον.

 

Στον παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να δείτε ένα μικρό δείγμα από τις εργασίες των μαθητών :

 

                                 https://el.padlet.com/gestoikos/t2sm160qzaiaeu32

Τάξη Στ3 - Νέες επαγγελματικές δεξιότητες

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

 

ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ – ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΣΚΕΨΗ & ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ
Υποθεματική: Νέες επαγγελματικές δεξιότητες
Τίτλος: «Οι ΤΠΕ αλλάζουν τον επαγγελματικό μας προσανατολισμό ή όχι;»

 

Στο πρόγραμμα οι μαθητές/τριες ανέδειξαν τις αλλαγές που έφερε η είσοδος των ΤΠΕ στα παραδοσιακά επαγγέλματα, επισήμαναν την κατάργηση κάποιων από αυτά και τη δημιουργία νέων. Αντιλήφθηκαν τις αλλαγές που συμβαίνουν στην αγορά εργασίας λόγω της χρήσης των ΤΠΕ, παρακολούθησαν τις αλλαγές αυτές και γνωρίσουν τις νέες δεξιότητες που θα απαιτηθούν τα επόμενα χρόνια στην επαγγελματική τους πορεία .


Στο πλαίσιο του εργαστηρίου οι μαθητές/τριες δημιούργησαν ένα Power point με τα «εξαφανισμένα» επαγγέλματα.

https://docs.google.com/presentation/d/1I9mpSF992FFGa4JI6xD5ks7Sn9ubgU-mpWX6KrKxFB8/edit?usp=sharing

Τάξη Α' - Εργαστήρια Δεξιοτήτων - Dirty Stories

Εργαστηρία Δεξιοτήτων

Θεματική ενότητα

Φροντίζω  το Περιβάλλον

Οικολογική Συνείδηση

 «DirtyStories: Σκέφτομαι πριν το πετάξω»

Τάξη: Α΄

Σχολικό Έτος: 2021 – 2022

Υπεύθυνες Εκπαιδευτικοί : Καμάρη Γεωργία, Μπαξεβανίδου Μαρία

 

Στην δεύτερη θεματική του προγράμματος των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων, οι μαθητές της Α΄ τάξης ασχολήθηκαν με το

θέμα της "Ανακύκλωσης".

 

Στόχοι του προγράμματος:

 

ü  Να αναγνωρίσουν οι μαθητές τι είδους σκουπίδια παράγουμε, τα υλικά από τα οποία φτιάχνονται και τον κύκλο ζωής τους.

ü  Να ευαισθητοποιηθούν και να αντιληφθούν την αναγκαιότητα της ανακύκλωσης.

ü  Να εξοικειωθούν με την ιδέα της ανακύκλωσης και της επαναχρησιμοποίησης προιόντων συσκευασίας.

ü  Να ενημερωθούν, να ευαισθητοποιηθούν και να διαμορφώσουν ένα νέο τρόπο σκέψης σχετικά με την κατανάλωση

   και διαχείριση των άχρηστων υλικών.

 

Δραστηριότητες:

 

Φτιάξαμε ανακυκλωμένο χαρτί....

1α

 

 2

 

Ζωγραφίσαμε σ΄αυτό !!!!

3

4

5

6

7

8

Μαζί με τους γονείς μας φτιάξαμε κατασκευές με "άχρηστα υλικά" !!!!

 

10

  

Τέλος φτιάξαμε και μια αφίσα, την οποία τοποθετήσαμε στο διάδρομο του σχολείου, για να στείλουμε ένα μήνυμα

σε όλους τους μαθητές του σχολείου μας!!!

11

Νέα ΥΠ.Π.Ε.Θ.

dimosiotitaetos 1617 afisa

dimosiotitaekseid 1617 afisa