Saved by the bell

Στα πλαίσια του μαθήματος των ΤΠΕ μια ομάδα μαθητών της Στ΄ τάξης υλοποίησε ένα ηλεκτρονικό παιχνίδι με τη χρήση του προγραμματιστικού εργαλείου Scratch, το?Saved By The Bell?. Η εργασία τους παρουσιάστηκε στο ειδικό θεματικό πάρκο της Παιχνιδοχώρας (Gameland) στο 6ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής Κεντρικής Μακεδονίας, που πραγματοποίηθηκε το τριήμερο 8-9-10 Απριλίου 2014 στο Συνεδριακό Κέντρο του NOESIS .

Το Scratch είναι ένα logo-like περιβάλλον προγραμματισμού σε μικρόκοσμο, με συγκριτικά πλεονεκτήματα την έντονη διαδραστικότητά του, αλλά και την ευκολία στη χρήση ιδιαίτερα για νεότερες ηλικίες, όπως την εμφάνιση των εντολών και δομών δεδομένων σε μορφή μπλοκ που συνθέτουν ένα παζλ κατά τη δημιουργία του προγράμματος. Το παιχνίδι έχει τη μορφή λαβύρινθου, όπου ο ήρωας είναι ένας μαθητής που πρέπει μέσα σε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα να μεταβεί από το σπίτι του στο σχολείο με ασφάλεια, ακολουθώντας τα σήματα του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.

Νέα ΥΠ.Π.Ε.Θ.

dimosiotitaetos 1617 afisa

dimosiotitaekseid 1617 afisa